Alege localitatea

Brașov
Momentan indisponibil
Livrăm în Brașov?
Gratuit în Brașov pentru comenzile de peste 30 RON.
Contacte Pizza Pazza Zilnic de la 10:00 până la 21:00
0 (268) 33-13-16
Contul meu Istoric comenzi, adrese și contacte.
Vei primi codul în mai puțin de 01:30

0.00 RON

0

Restaurantul Pizza Pazza se angajează să vă protejeze confidențialitatea ca o afacere independentă și este responsabilă de funcționarea propriilor pizzerii. Acest lucru înseamnă că și restaurantele Pizza Pazza sunt, de asemenea, responsabile pentru asigurarea conformității proprii cu protecția datelor și alte legi. Politica de confidențialitate pentru restaurantele Pizza Pazza poate fi găsită aici.

Ce informații personale colectăm de la utilizatorii noștri?
Informațiile personale înseamnă informații care, singure sau în combinație cu alte informații, permit identificarea unei persoane.

Vom colecta informații personale despre dvs. pe care le oferiți în mod voluntar:

  • numele sau prenumele dvs., astfel încât să știm cine sunteți;
  • adresa dvs. completă de livrare, inclusiv orașul, codul poștal, numerele de telefon, astfel
  • încât să vă putem contacta și să livrăm orice comandă;
  • informațiile pe care ni le furnizați, care raportează o problemă cu oricare dintre site-urile
  • web și orice alte detalii solicitate de dvs. pentru a ne ajuta să rezolvăm astfel de probleme;
  • numele sau prenumele dvs., adresa dvs. completă de livrare, inclusiv orașul, codul poștal,
  • numerele de telefon, pentru a introduce o promoție sau pentru a participa la un sondaj online;
  • atunci când “ne apreciați” sau când comentați la postările noastre din mediul online și
  • aplicațiile de social media, vă înțelegem puțin mai bine.
  • detalii despre locația dvs. (în cazul în care ne vizitați personal în restaurant sau alegeți să activați funcțiile legate de locație ale oricărui site web), astfel încât să vă putem oferi informații referitoare la acea locație;
  • numele, data și luna de ziua de naștere, numărul de telefon, adresa de e-mail, detaliile
  • comenzii, preferințele dvs. de marketing, pentru anumite scopuri legitime de afaceri, de exemplu, pentru a vă asigura că obțineți informațiile pe care le doriți de la noi în modul dorit;
  • să vă informăm despre noi, produse și servicii și să vă trimitem comunicări de marketing și oferte pentru a le utiliza în magazine sau pe site-ul nostru.
  • De asemenea, vă putem trimite sondaje pentru a ne ajuta să îmbunătățim modul în care vă deservim;
  • utilizarea de către dvs. a site-ului și a informațiilor despre dvs. din orice mesaje pe care le postați pe site sau când ne contactați sau ne oferiți feedback, inclusiv prin e-mail, scrisoare, telefon sau chat;
  • orice alte informații pe care ni le-ați putea oferi voluntar.

Pentru a face o comandă, trebuie să creați un cont, mai multe detalii, inclusiv parola și preferințele contului, pentru a păstra contul securizat și pentru a ne permite să vă oferim serviciile pe care le doriți în modul pe care îl doriți. Pentru persoanele care s-au înregistrat pe site-ul nostru, dar nu au cumpărat încă niciun produs și servicii, vă vom solicita consimțământul de a procesa datele înainte de a vă trimite oferte de marketing. Nu salvăm informațiile de plată, cum ar fi informațiile despre cardul de credit sau de debit.

De asemenea, colectăm informații tehnice despre:

  • Servicii Metadate. Atunci când un utilizator autorizat interacționează cu serviciile, se generează metadate care oferă un context suplimentar privind modul în care funcționează utilizatorii autorizați. De exemplu, controlorul de date înregistrează detaliile comenzii și informațiile de conectare pentru a sprijini clientul în eventualitatea unor probleme.
  • Datele din jurnal. Ca și în cazul majorității site-urilor web și al serviciilor tehnologice livrate pe Internet, serverele noastre colectează automat informații atunci când accesați sau utilizați site-urile Web sau serviciile noastre și sunt înregistrate în fișierele jurnal. Aceste date din jurnal pot include adresa IP (Internet Protocol), adresa paginii web vizitate înainte și după utilizarea Website-ului sau a serviciilor, tipul și setările browser-ului, data și ora la care au fost utilizate serviciile, informații despre configurația și plugin-urile browser-ului, preferințele de limbă și datele cookie. De asemenea, datele din jurnal pot include funcții pe care le utilizați pe site-urile Web sau Servicii, orice actualizări și achiziții prin intermediul site-urilor sau serviciilor noastre.
  • Informații despre dispozitiv. Controlorul de date colectează informații despre dispozitivele care accesează serviciile, inclusiv tipul de dispozitiv, sistemul de operare utilizat, setările dispozitivului, codurile de aplicație, identificatorii de dispozitiv unic și datele de impact. Dacă colectăm unele sau toate aceste “Alte informații”, depinde adesea de tipul de dispozitiv utilizat și de setările acestuia.
  • Informații despre locație. Noi primim informații de la dvs., de la Client și de la alte terțe părți, care ne ajută să aproximăm locația dvs. Putem, de exemplu, să folosim o adresă de afaceri trimisă de angajator sau o adresă IP primită de la browser-ul sau dispozitivul dvs. pentru a stabili locația aproximativă. Controlorul de date poate, de asemenea, să colecteze informații despre locație de la dispozitive în conformitate cu procesul de consimțământ oferit de dispozitivul dvs.

Cum folosim informațiile pe care le colectăm?
Controlorul de date va prelucra numai datele colectate despre utilizator dacă există un motiv pentru a face acest lucru și dacă acest motiv este permis de legislația privind protecția datelor.

Controlorul de date va avea o bază legală pentru prelucrarea informațiilor utilizatorului.

Dacă trebuie să procesăm informațiile dvs. pentru a vă furniza serviciul pe care l-ați solicitat sau pentru a încheia un contract, îl vom folosi în următoarele scopuri:

  • pentru a ne permite să vă oferim acces la părțile relevante ale site-ului;
  • pentru vânzarea bunurilor pe care le-ați solicitat;
  • pentru a vă cu privire la serviciile noastre, în cazul în care acest lucru este necesar, cum ar
  • fi rezolvarea problemelor pe care le-ați putea avea cu comanda dvs. de a răspunde și / sau
  • de a vă ocupa de solicitarea sau cererea dvs.;
  • să efectueze verificări asupra detaliilor pe care ni le furnizați, după caz, pentru a vă ajuta cu
  • programele de prevenire a fraudei.

De asemenea, procesăm datele dvs. în cazul în care avem un motiv justificat pentru acest lucru:

  • data viitoare când utilizați serviciul nostru online de comandă, vă vom solicita informațiile
  • din baza noastră de date pentru a vă face mai rapidă și mai ușoară procesarea comenzii dvs.
  • să vă administrăm contul de site-uri web, dacă v-ați înregistrat la noi;
  • pentru a ne îmbunătăți produsele și serviciile, inclusiv prin studiul clienților;
  • să administrăm site-ul web pentru păstrarea înregistrărilor interne, dezvoltarea afacerilor și
  • cercetarea (inclusiv anonimizarea informațiilor dvs. personale pentru viitoarea analiza statistică).
  • să respecte obligațiile legale, de reglementare și alte bune guvernări (inclusiv în legătură cu
  • o hotărâre judecătorească, o anchetă guvernamentală sau când legea cere altceva);
  • urmărim preferințele alimentare și opțiunile restaurantului și analizăm aceste informații
  • pentru a vă trimite anunțuri speciale, oferte și anunțuri referitoare la alimente și restaurante
  • care par să corespundă preferințelor dvs.;
  • vă contactăm cu privire la nivelul dvs. de satisfacție cu produsele și serviciile noastre, să
  • verificăm comenzile incomplete, să remediem problemele sau întârzierile cu privire la
  • comanda dvs. sau să vă comunicăm tranzacțiile efectuate de noi către dvs.
  • pentru a agrega informații despre modul în care este utilizat serviciul nostru online de
  • comandă (fără o identificare specifică pentru un anumit utilizator) pentru a putea îmbunătăți
  • serviciile noastre și a le face mai receptive la preferințele clienților noștri;
  • pentru a trimite din când în când un e-mail non-promoțional tuturor utilizatorilor înregistrați
  • ai serviciului nostru online de comandă, în scopul colectării și dispersării datelor pentru a
  • oferi servicii mai bune clienților noștri. Cu excepția furnizării informațiilor suplimentare
  • necesare pentru a finaliza o tranzacție inițiată de un utilizator înregistrat, utilizatorii
  • înregistrați nu vor fi obligați să reia sau să răspundă la întrebări în e-mailul non-promoțional
  • menționat. E-mailul non-promoțional poate include, dar nu se limitează la studii, notificări de
  • întreținere, actualizări de sistem și confirmări sau alte notificări în legătură cu finalizarea
  • unei tranzacții inițiate de un utilizator înregistrat;
  • pentru a vă arăta restaurante care se află în zona dvs. sau pentru a ne asigura că vedeți
  • publicitatea cea mai relevantă pentru dvs., pe baza unor caracteristici determinate de noi.

Când avem consimțământul dvs., vom analiza, de asemenea, datele despre utilizarea serviciilor dvs. din datele dvs. de locație pentru a crea profiluri referitoare la dvs. și pentru dvs. Acest lucru înseamnă că putem face anumite presupuneri despre ceea ce vă interesează și de a folosi acest lucru, de exemplu, pentru a vă trimite mai multe comunicări de marketing personalizate, pentru a vă prezenta restaurante pe care le considerăm preferate sau pentru a vă informa despre oferte speciale sau produsele despre care credem că vă interesează. Această activitate este denumită profilare. Aveți anumite drepturi în legătură cu acest tip de procesare. În orice moment ne puteți informa prin intermediul contactelor pentru a vă retrage consimțământul.

De asemenea, putem procesa informațiile dvs. personale pentru a respecta orice obligație legală sau cerință de reglementare la care suntem supuși.

Cât timp îmi veți păstra datele?
Vom păstra informațiile dvs. atâta timp cât este necesar pentru a ne îndeplini scopurile stabilite mai sus. În orice moment, puteți să ne întrebați prin contacte să ștergem toate informațiile dvs. personale.

Cum stocăm informațiile pe care le colectăm?
Utilizăm framework Symfony, furnizată și asigurată de WE FOR WEB SRL, pentru a stoca informațiile pe care ni le furnizați și pentru informațiile pe care le colectăm în mod electronic. Accesul la aceste servere de computere este controlat de firewall-uri și gateway-uri de securitate. Nu vă transferăm informațiile personale în afara Spațiului Economic European.

Puteți controla care informații despre dvs. sunt folosite?
De asemenea, puteți limita direct comunicările noastre, vă rugăm să ne anunțați prin intermediul contactelor noastre.

Puteți accesa informațiile dvs.?
La solicitarea dvs., vă vom oferi acces la noutăți și informațiile dvs. unice legate de contul dvs. din contactele pe care le menținem în legătură cu dvs. În solicitarea dvs., vă rugăm să ne furnizați prin intermediul contactelor informațiile dvs. actuale de contact specifice, astfel încât să putem verifica cu precizie înregistrările noastre.

Cum sunt protejate informațiile mele?
Informațiile dvs. sunt protejate prin parolă. Pentru a păstra această protecție, vă avertizăm să nu furnizați parola nimănui. Nu oferiți parola nimănui. Vă recomandăm să vă închideți fereastra browser-ului atunci când sesiunea dvs. este finalizată, dacă împărțiți computerul cu alte persoane. Deconectarea vă va proteja informațiile dacă împărțiți computerul cu altcineva sau dacă folosiți un computer într-un loc public, cum ar fi o bibliotecă.

Cu cine împărtășește controlorul de date informațiile mele?
Din când în când pentru a realiza unele dintre lucrurile pe care le-am prezentat mai sus, este posibil ca controlorul de date să vă împărtășească informațiile dvs. personale pe care le colectează cu alte părți alese cu atenție. Acestea pot include:

  • Furnizori de plăți (inclusiv furnizori de plăți online și furnizori de detectare a fraudei): în scopul furnizării de servicii către noi, de exemplu atunci când procesează informații, precum plățile prin carduri de credit, pentru a oferii servicii de asistență sau efectuarea controalelor de fraudă.
  • Furnizori de servicii IT (inclusiv furnizori cloud): în scopul stocării și analizei datelor;
  • Mijloace de livrare: pentru a vă putea livra comanda;
  • Parteneri de asistență pentru clienți: cine ne va ajuta să rezolvăm problemele pe care le aveți cu serviciile noastre;
  • Parteneri de marketing și publicitate: pentru a ne asigura că vedeți publicitatea care este mai relevantă pentru dvs. și pentru a vă trimite prin e-mail promoții în numele nostru.
  • Agenții: care ne ajută să respectăm obligațiile legale, de reglementare sau să efectuăm verificări de fond în scopul procesării plăților sau al oricăror cereri făcute de dvs. (cum ar fi agențiile de referință pentru credite, agențiile de compensare a cărților de credit și agențiile de prevenire și detectare a fraudei);
  • Analiști de date și companii de cercetare: care ne ajută să dăm o perspectivă asupra modului în care vă putem servi mai bine pe dvs. și pe toți clienții noștri și le putem cere acestor companii să vă contacteze direct pentru opiniile dvs. cu privire la produsele și serviciile noastre.

În toate cazurile, încheiem acorduri scrise cu astfel de companii terțe care le obligă să aplice măsuri de protecție pentru a vă proteja informațiile personale. Informațiile dvs. personale vor fi puse la dispoziție în scopurile menționate mai sus (sau vă vor fi notificate din când în când în alt mod) pe baza "necesității de a ști" și numai pentru personalul corporativ responsabil, care trebuie să cunoască în mod corespunzător aceste detalii pentru a efectua funcțiile noastre. Nu li se permite să utilizeze informațiile dvs. în scopuri proprii.

Drepturile tale

Dvs., persoana vizată, aveți următoarele drepturi. Dacă doriți să exercitați oricare dintre aceste drepturi, vă rugăm să ne contactați folosind datele de contact.

Dreptul de acces. Aveți dreptul să obțineți accesul la informațiile dvs. (dacă îl procesăm).
Dreptul la rectificare. Aveți dreptul să corectați informațiile dvs. dacă acestea sunt inexacte sau incomplete.
Dreptul de ștergere. Acesta este, de asemenea, cunoscut ca "dreptul de a fi uitat" și, în termeni simpli, vă permite să solicitați ștergerea sau eliminarea anumitor informații pe care le deținem despre dumneavoastră.
Dreptul de a restricționa procesarea. Aveți drepturi de a "bloca" sau de a "reprima" utilizarea în continuare a informațiilor dvs.
Dreptul la portabilitatea datelor. Aveți dreptul să obțineți informațiile dvs. personale într-un format accesibil și transferabil, astfel încât să îl puteți reutiliza în scopuri proprii pentru diferiți furnizori de servicii. Acesta nu este un drept general și există excepții.
Dreptul de a retrage consimțământul. Dacă v-ați dat consimțământul dvs. cu privire la orice acțiune cu privire la informațiile dvs., aveți dreptul să retrageți acest consimțământ în orice moment. Retragerea consimțământului nu va face însă ilegal utilizarea de către dvs. a informațiilor dvs. în timp ce consimțământul a fost evident.
Dreptul de a se opune prelucrării. Aveți dreptul să vă opuneți anumitor tipuri de procesare, inclusiv prelucrarea pentru marketing direct și profilare.

Contactează-ne
Vrem să vă bucurați de utilizarea site-ului www.pizzapazza.ro Vă rugăm să ne contactați cu orice întrebări sau comentarii.
Puteți să renunțați oricând la mesaje prin accesarea contului dvs. online sau prin contactarea noastră.
În toate problemele menționate mai sus, vă rugăm să ne contactați la privacy@pizzapazza.ro.